۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

تندیس زیبا یادبود نصرتی و شیث !

۴۳ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. من یک ترکمن هستم. ما ترکمنها برادر ترک های ایرانیم. آقای ناشناس که در بالا فحش دادی! ننه جنده شما رو ترکمنها گاییده اند. برای همینه که این جور حرامزادی ای صحبت میکننی!

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. man yek baluch hastam aafarin be tork o torkman va bache ahvaz

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. سلام خیلی عالی بود انشاالله موفق باشین به توهینها هم توجه نکنین هر کس سطح فرهنگه خودشو نشون میده

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  11. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  12. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  13. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  14. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  15. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  16. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  17. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  18. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  19. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  20. از دوستان محترم تقاضامندم زیر این لینک فحاشی نکنند
    این اتفاق افتاده و مجسمه فوق هم به دونفر که این کار را انجام داده اند ارتباط دارد بنابراین فحش دادن به تورک ها فقط نشان دهنده فرهنگ ضعیف و مریض بعضی هاست
    مسلما همه می دانید که جمعیت ما تورک ها و تورکمن ها نزدیک 37 میلایون نفر است حال ملیت های دیگر هم هستند بنابراین اگر وضعیت فکری عوض نشود ما هم باید کشور 37 میلیونی خود را تاسیس کنیم چوننمی خواهیم در یک ویرانه زندگی کنیم فرهنگ آریایی توسط این دو بازیکن فوتبال به نمایش در آمده و هیچ توجیهی ندارد این فرهنگ باید درست شود

    پاسخحذف
  21. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  22. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  23. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  24. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  25. مـــــورچه چیــه که کلــــــه پـــــاچه اش چـــــی باشه

    پاسخحذف
  26. حالم از این وبلاگ به هم خورد
    خاک تو سرتون

    پاسخحذف
  27. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  28. آیا هیچکدام از شما دوست ترک ، عرب ،لر ،رشتی و .... ندارید؟ واقعا مشکل زبان است ؟ دوستان عزیز ، ادب بزرگترین سرمایه است تلاش کنیم انسان باشیم و متحد علیه خائنان

    پاسخحذف
  29. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  30. اون عزیزانی که کلا به قومیت های دیگه فحش نوشتن معلومه دیگ چیزی بنام خواهر مادر ندارن........ و اصلا هویت ودشون هم واسه ودشون معلوم نیست .... باز اونا نژادشون می دونن اینها نمی دونن از کدم نژادند؟ اصلا من نمی دونم اینا چند تا پدردارند؟؟؟

    پاسخحذف
  31. الا ای داورِِ ِدانا تو میدانی که ایرانی

    چه محنتها کشید از دستِ این تهران و تهرانی

    چه طرفی بست از این جمعت ایران جز پریشانی
    چه داند رهبری سر گشتهً صحرای نادانی

    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من(ترجیع)

    تو ای بیمار نادانی چه هذیان و هدر گفتی
    به رشتی کلّه ماهی خور به طوسی کلّه خر گفتی
    قمی را بَد شمردی اصفهانی را بَتر گفتی
    جوانمردان آذربایجان را ترک خر گفتی

    ترا آتش زدند و خود بر آن آتش زدی دامن
    الا تهرانیها انصاف میکن خر توی یا من


    تو اهل پایتختی باید اهل معرفت باشی
    به فکر آبرو و افتخار مملکت باشی
    چرا بیچاره مشدی وحشی و بی تربیت باشی
    به نقص من چه خندی خود سرا پا منقصت باشی

    مرا این بس که میدانم تمیز دوست از دشمن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    تو عقل و هوش خود دیدی که درغوغای شهریور
    کشیدند از دو سو همسایگان در خاک ما لشگر
    به نقّ و نال هم هر روز حال بد کنی بدتر
    کنون ترکیه بین و ناز شستِ ترکها بنگر
    که چون ماندند با آن موقعیت از بلا ایمن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    گمان کردم که با من همدل و همدین و همدردی
    به مردی با تو پیوستم ندانستم که نا مردی
    چه گویم بر سرم با نا جوانمردی چه آوردی
    اگر میخواستی عیب زبان هم رفع میکردی
    ولی ما را ندانستی به خود هم کیش و هم میهن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    به قفقازم برادر خواند با خود مردم قفقاز
    چو در ترکیه رفتم وه چه حرمت دیدم و اعزاز
    به تهران آمدم نشناختی از دشمنانم باز
    من آخر سالها سربازِ ِ ایران بودم و جانباز
    چرا پس روز را شب خوانی و افرشته اهریمن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    به دستم تا سلاحی بود راه دشمنان بستم
    عدو را تا که نشاندم به جای از پای نشستم
    به کام دشمنان آخر گرفتی تیغ از دستم
    چنان پیوند بگسستی که پیوستن نیارستم
    کنون تنها علی مانده است و حوضش چشم ما روشن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    چو استاد دغل سنگ محک بر سکهً ما زد
    ترا تنها پذیرفت و مرا از امتحان وا زد
    سپس در چشم تو تهران به جای ملکت جا زد
    چو تهران نیز تنها دید با جمعی به تنها زد
    تو این درس خیانت را روان بودی و من کودن
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    چو خواهددشمنی بنیاد قومی را براندازد
    نخست آن جمع را از هم پریشان و جدا سازد
    چو تنها کرد هر یک را به تنهائ بدو تازد
    چنان اندازتش از پا که دیگر سر نیفرازد
    تو بودی آنکه دشمن را ندانستی فریب و فن
    الاتهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    چرا با دوستدارانت عناد وکین و لَج باشد
    چرا بیچاره آذربایجان عضو فلج باشد
    مگر پنداشتی ایران ز تهران تا کرج باشد
    هنوز از ماست ایران را اگر روزی فرج باشد
    الا تهرانیا انصاف میکن خر توئ یا من

    ترا تا ترک آذربایجان بود و خراسان بود
    کجا بارت بدین سنگینی و کارت بدینسان بود
    چه شد کرد و لر یاغی کزو هر مش

    پاسخحذف
  32. توهین به قومیت نشانه عقب ماندگی است.نکته جالب اینجاست وقتی به اذریها فحش میدند میشه ترک خر ولی وقتی بحث هویت مطرح میشه اذریها میشن ایرانی اصیل بابا شما دیگه کی هستین

    پاسخحذف
  33. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  34. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  35. اذریهاافتخارایران وایران افتخاراذریهاست.جاویدایران زنده باداذرابادگان

    پاسخحذف
  36. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  37. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  38. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  39. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  40. سلام
    مطالب شما در سایت بالاترین لینک میشه
    شما رو به غیرت آذری قسم میدم اگه دعوتنامه بالاترین دارید به من ایمیل کنید
    sinore_200@yahoo.com

    پاسخحذف
  41. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  42. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  43. چرا فحش اون ترکمن بیشعور و حیوون مغول زاده را گذاشتی؟

    پاسخحذف