۱۳۸۷ آذر ۳۰, شنبه

رحمتلی بولود قره چورلودان (سهند) بیر گوزل شعر


دیلیمی ، دالیمدان چیخارتسالاردا،


قوی قارداش دردیمی دئییم باری بیل


گونئی دن – قوزئیه ، غربدن – شرقه.


هانسی خالقی گؤردون بیزیم تک ذلیل؟


دئمیرم دونیادا اسارت یوخدور


چوخ یئره سونگو تاخمیش استعمار،


آنجاق بیزیم کیمی اَزیلن آزدیر،


هاردا حاق وئرمز وار حاق تاپیلماز وار!


میللی آزادلیقلار عصری اولسادا


هر یئرده ، هر یاندا آدی بو عصرین


نه ائتمک «دونیانی بوغدا توتسادا،


کهلیین روزیسی چینقیلدیر» همین


بو شرف ، بو شوکت ، بو قدرت ، بو شان


هاردا دوغورداندا بیزه عار اولسون!


حیاتین آمانسیز بیر قانونو وار،


تعصوب سیز میلت گرک خوار اولسون.


میللی تعصوب دن دانیشدیم اولسون


اصلینی ایتیرنده حارامزاده دیر،


مرد اوغول وطنین حاققین ایتیرمز،


وطن اینسانا اَن بؤیوک آنادیر.


قویون محکوم اولوم میلت چی لیگه،


دونیادا میلیتین سئومه ین کیمدیر؟!


دیلین ، ائلین یوردون تالان ائتسه لر


آجییب باشینا دؤیمه ین کیمدیر؟!


گرک گؤزلریندن گؤز اؤرته هر کس


قارغا یوواسینا یاناشسا اگر،


نییه وطنیمی سئومه ییم نییه؟


من قارغادان دا اسگییم مگر؟


من دئمیرم اوستون نژاددانام من


دئمیره م ائللریم ائللردن باشدی


منیم مسلکیمده منیم یولومدا،


میلت لر هامیسی دوستدور ، قارداشدیر.


چاپماق ایسته میره م من هئچ میلتین،


نه دیلین نه یئرین نه ده امه یین


تحقیر ائتمه ییرم ، هده له میره م


کئچمیشین ، ایندیسین ، یا گله جه یین


من آییرما ییرام آیری سالمیرام،


قارداشی ، قارداشدان ، آروادی اَردن


آنانی بالادان ، اَتی دیرناقدان،


اوره یی اوره کدن ، قانادی پردن


پوزماق ایسته میره م من بیرلیک لری


اینسانلیق بیر لیگی ایده آلیمدیر،


قارداشلیق یولداشلیق ابدی باریش


دونیادا اَن بؤیوک آرزولاریمدیر.


آنجاق بیر سؤزوم وار : من ده اینسانام


دیلیم وار ، خالقیم وار ، یوردوم یووام وار،


یئردن چیخمامیشام گؤبه لک کیمی


آدامام حاققیم وار ائلیم اوبام وار


قول یارانمامیشام یاراناندا من


هئچ کسه اولمارام نه قول نه اسیر


قورتولوش عصری دی اینسانا بو عصر


اسیر اولانلارین بوخووون کسیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر