۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

وصيت نامه جالب شادروان حسين پناهي



  • قبر مرا نیم متر بیشتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

  • بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.

  • به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

  • ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.

  • عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است.

  • بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

  • کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

  • مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند!

  • روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

  • دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

  • کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.

  • شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

  • گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد!

  • در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

  • از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می‌طلبم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر